You're making something out of nothing

Idag har vi varit i stan och storhandlat. Höll mig nätt och jämt inom ramarna av min budget på 1500kr. Men nu är skafferi, kyl och frys uppladdat och jag får knappt in en pryl till.
Men jag är tacksam för jag vet att min lilla sötnos inte är så förtjust i att gå på matvaruaffärer. Själv tycker jag det är jätteroligt att få gå och kika och hitta nya saker..

Har också hunnit med att städa här hemma. Vi drog fram soffan och jag kan tacka gudarna för att ingen annan var här hemma, för gud hur det såg ut. :)  Gubben hjälpte mig att dammsuga trappen, himla snällt eftersom jag får nog ont i händerna bara av att hålla i slangen. Dubbel smärta om jag ska hålla i både dammsugare och slang :)
Men nu är det rent och fint och gardiner i vardagsrummet bytte jag igår.

Ikväll ska jag nog bara mojsa ner mig, imorgon börjar återigen en ny arbetsvecka och jag är bara ledig en dag av sju.
trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar