You don’t have to look up at the stars

Lugn dag än så länge. Har plockat undan lite, diskat och bäddat. Kanske drar fram dammsugarn senare ikväll. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig.
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på till middag, vill göra nånting roligt och gott. Får se vad gubben min säger när han kommer hem.

Nya kylskåpet är iaf på plats och jag är nöjd. Innan hade jag ett mindre skåp, men nu fick jag ett fullstort. Och eftersom kylskåpet är som inbyggt så fick vi ta fram sågen igår kl 23. Jens mena på att jag var chefens dotter och det var bäst jag fick som jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar