You brought my life back

Nu är jag hemma igen efter en, faktiskt smärtfri kväll. Som vanligt var det lugnt på jobbet. Berättade om min stora plan i livet för Britt-Inger och hon har många ggr tänkt samma sak. Kan ju bero på att vi faktiskt tillhör samma släkt :)

Imorgon är min lediga dag, ska gå till momma och hämta igen tvätten och umgås en stund. Annars ska jag nog ta och städa lite här hemma. 

Gubben min är och fiska, men han är nog kanske ingång om ett tag. Själv ska jag ta och gå ut på balkongen och tända lite ljus. 
Mormor och morfar tyckte iaf att min balkong såg jättefin ut. :)  


The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det är ju den absolut finaste och mysigaste årstiden : )

2008-07-01 @ 21:32:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar