Our song

Vilken härlig dag och jag har vart ledig, grillning hos mamma och pappa på skogsstigen. Himla gott.
Imorgon kommer syster hem, men eftersom jag jobbar kvällen så kommer jag nog inte se så mycket av henne.

Träffade på Gunnel utanför affärn idag, jag tycker om Gunnel. :)
Undra hur länge dom stannar här innan dom beger sig ner till fjollträsk igen?

Fick present av momma och moffa idag, en förlovningspresent. Fast den var nog mer riktad till eftersom det var en elvisp.
Jag har nämligen ingen, och jag tyckte det var jättebra. Fast Lars tyckte också att det var bra. Då får ju han mer godsaker när jag slipper stå och vispa för hand :)
Förövrigt så är mina händer väldigt onda idag, vet inte om det har med värmen att göra eller om det bara är en sån dag.
Blir iaf väldigt svälld när det är för varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar