It can't be taken away from you

Lediga dagen nr 2. Råkade försova oss lite imorse. Eller vi, Lars. Jag ruskade i honom och sa åt honom att kliva upp där runt 06.15.. Sen somna jag om sen den slagna hjälten jag är. Tro inte att han gjorde nån större ansträngning till att vakna.
kl 8 vaknade jag andra gången och det vart det fart på honom. Han är ganska söt när han blir arg på sig själv :P

Jag undrar just hur det kommer gå när jag åker bort en vecka. Jag tänker då inte ringa och väcka honom när jag är på semester. 
När jag bodde i stan var det okej, men inte nu när jag kommer vara i ett annat land. Lite ekonomisk måste jag vara.

Har inte gjort allt för mycket idag, var upp till mamma och pappa en sväng. Mammas avlägsna släkting, kusin Marie är här och hälsar på..
Nu ska jag ringa gubben min och säga åt honom att det är dags att åka på affärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar