I'm in deep dept, without you I wouldn't survive

Jävla skit. Jag har totalt glömt bort mitt användarnamn till arbetsförmedlingens hemsida. Jag har fått nå fågor på posten som jag visst måste lämna in innan måndag. Tänkte jag kunde fixa det via internet ( för jag vägrar gå dit. Dom är ju förståndshandikappad på det där stället) men när den där skitsidan inte ens kan skicka nå påminnelsemail så var ju det mindre lätt.
Jag fick ett nytt lösenord, men va fan gör det när jag inte har nå användarnamn.. Har jag inte sagt det nog många ggr så säger jag det igen. Jag hatar arbetsförmedlingen.
Ringa tänker jag då inte göra, sist jag ringde fick jag prata med en mindre begåvad människa som inte ens kunde prata svenska. Han fatta inte vad jag sa, och jag fatta då fan inte vad han sa..
Nej fy vad jag är less på allt jävla onödigt skit.

In på trevligare saker.
Jag och gubben åt middag på jämtkrogen med Eva och Persson igår.
Beställde fläskfilé som inte alls var något att skryta om och jag och eva hade lite hyss för oss.
Senare åkte vi alla fyra upp till sösjö och där blev vi kvar till kl halv två.
Kissnödig, trött och frysen var jag överlycklig över att äntligen få komma hem. Somnade ovaggad och vakna lika trött imorse.

(Kan också meddela att jag faktiskt är ledig hela helgen)


Kommentarer
Postat av: systra di

Vissa har det ju bra, en annan jobbade 12 timmar under gårdagen, har lust att skjuta någon idag...

2008-07-06 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar