Have a nice day

Lugn morgon än så läge. Har inte gjort några större ansträngningar. Har skrivit nota till gubben så, förhoppningsvis finns grejerna hemma ikväll när jag kommer från jobbet.

Ska nog ta och städa väskan, det börjar bli så mycket rat i den. Onödig vikt :)
Funderar på att gå upp till mamma och pappa. Hoppas på att beställningen kommer snart. Lars blir tokig på mig snart, det är 3:e beställningen på kläder den här månaden :)

Sen har jag två beställningar till på väg hem, men inte med kläder. Utan lite annat smått och gått.
Den ena har jag inte ens berättat om för Lars, det blir en liten överraskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar