Gotta er i min olycka

Helvetes veckan är över, är nu ledig i två dagar. Kom hem från jobbet ikväll och börja diska och stöka undan efter min inte allt gör goa karl som lagat middag här hemma. Tror jag ska skicka han på en liten kurs i hur han plockar undan efter sig.

Inte nog med det så upptäckte jag väl att frysen inte fungerar längre. Lyser rött och droppa vatten. Vissa grejer hade redan börjat tina. Ringer pappa och fråga vad som är på tok och han ber mig ringa jouren. Jodå, så nu är Lars och Jens och ska hämta en ny kyl&frys.
Himla trevligt så här på söndag kväll. Lagomt trött efter veckans gång. Så som jag nämnde ovan.

- Ni kan gotta er i min olycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar