Början på nånting nytt

Hemma efter ytterligare en jobbarkväll, ikväll behövde jag inte göra så gott som allt själv. Irritersamt det där när folk springer omkring och försöker se upptagna ut.

Iaf, Nu kan jag avslöja vad ett av paketen jag väntat på innehöll, - Ringar!
Jag och Gubben har alltså förlovat oss. Vi har tjuvstartat vår förlovning, datumet är satt den 26 Juli. Men eftersom ringarna kom idag, och varken jag eller Lars ville vänta med att ta på oss dom.
Fick ett par skor av mamma idag, hon sa jag fick dom som "förlovningspresent" :)

Imorgon börjar jag kl 07.00, skönt att ha kvällen fri imorgon. Det är trist att jobba kvällar, speciellt när det blir många.
Annars har jag faktiskt invigt vår popcorne maskin som har stått orörd hur länge som helst nu..



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!!!!!!

2008-07-23 @ 22:39:42
Postat av: Annapanna =)

Grattis, grattis =)

Många lyckokramar Anna

2008-07-24 @ 00:04:28
Postat av: nettan

grattis systra mi.

2008-07-24 @ 10:09:04
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till förlovningen =)

2008-08-10 @ 11:10:10
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar