And when I'm quiet you break through my shell

En dag till sen har jag en ledig dag. Skönt. En positiv grej är att mamma har bytt så jag jobbar med henne på fredag kväll. Det blir trevligt..  Enda ljuset i allt mörker av jobb är att jag vissa dagar kan jobba med mamma. Men hon går på semwster till helgen...

Ska iaf ut och kika på cruisingen med Eva en sväng på lördag. Jobbar kvällen på söndag så det är ju ingen panik om jag skulle råka på och somna senare än vanligt, är ganska så van vid att ligga vaken mest halva nätterna. Så trött är jag för jämnan iaf. :)

Idag var jag och gubben iväg och köpte ny bil, en familjebil. En som jag slipper skämmas över ;)
Vi råkade få med en skiva på vägen hem. Jag satt och digga och lars skratta lite gott åt mig..
Han är iaf och tvättar bilen nu,men jag tyckte jag gjorde större nytta hemma.

Fick ett sånt sug efter kalaspuffar förut idag, men mjölken här hemma är slut och ingen fanns det på macken heller.
Så jag fick bli utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar