well that's, one thing we've got

Idag är det söndag, slappaste dagen på hela veckan. Gårdagen spenderades även den hos Eva-Lena, då var det kakling som var första prioritering. Blev iaf inte lika sen natt som i fredags utan vi var faktiskt hemma till halv 2 :)

Lars är sugen på att köpa hus så han får ha något renoveringsprojekt.
- Ja visst får du det sa  jag, bara jag får bestämma vilket ;)
Jag har ju mina planer jag också. :)

Överraskningsmiddagen för Marielle var rätt trevlig, hon blev skapligt överraskad när hon såg att lars och jag var där. Men gladast var nog Lars faster Desireé - "åh, Kattis med dom fina ögonen"

Tyvärr så han jag inte träffa min babydoll eftersom hon jobbade. Men som hon sa så kommer det fler tillfällen.
 
Sitter hemma på gullvivan och tänkte jag skulle få sällskap av familjen, men näe. Här var det väl ingen. Så nu sitter jag i ett kallt matrum för jag har inte orkat elda och väntar på att tvätten ska bli klar.

Det disskuteras om att det blir bygge hemma hos mig och lars till helgen.
- Ska jag äntligen få min bar?!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, om du bjuppar dem på sprit i helgen blir den nog klar ;)

2008-01-21 @ 01:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar