Welcome to my life

Återigen en ledig dag. Har vart på arbetsförmedlingen kanske hur länge som helst idag.
Kommit fram till att dom är helt jävla värdelösa, inte fan tänker jag gå på nån jävla praktik samtidigt som jag jobbar. Kommer sluta med att jag går in i väggen, och stannar där...

Men något positivt har ju dagen bjudit på iaf. Jag och Eva kanske har hittat oss ett nytt jobb, i Ånge. haha
Ska gå på arbetsförmedlingen imorgon igen och prata vidare om saken.

Varit upp på jobbet en sväng på grund av att Lotta lura dig med, anledningen till var att jag skulle få cigaretter av henne. Snacka lite skit om arbetskamrater och plötsligt utbrister hon att hon saknar mig på jobbet..

Har betalat en herrans massa räkningar idag, för pengar som jag absolut inte har.
Måste dock ringa fyrfasen imorgon och skälla eftersom dessa puckon inte skickade nån räkning förra månaden och nu står jag med två, plus avgift för försening. Glöm det. Hur kan jag betala en räkning som jag inte fått.
näe, skit på er säger jag!

Ska jobba på torsdag kväll och fredag morgon. Torsdag bjuder på drygaste passet i världshistorien. Men, jag ser väl kanske lika glad ut för det.

Syster ringde imorse och  tycke jag skulle komma in till stan nåndag. Tydligen så var den nya restaurangen skitbra och jag kan ju alltid hoppas på att hon bjuder.


Kommentarer
Postat av: Bea

Du är tamefan hemma och latar dig jämt ;)

2008-01-29 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar