Varken den första eller den sista!

Nu är jag tillbaka igen. Har haft lite vila från att dela med mig av min vardag.
Lyssnar nu på kanske världens bästa låt, för tillfället iaf, så bra så man ryser och börjar nästan gråta! ;)

Några riktigt tråkiga missöden har den första delen av året bjudit på. Men, vad gör man annat än fortsätter sina dagar.. Tänk att världen aldrig stannar upp, jorden är alltid i rörelse. Spelar ingen roll vad som händer. Klockan går och dagarna bara fortsätter medan en annan står still och... - Nej, jag ska inte gå in på min filosofiska halva ;P

Iaf så har mamma och pappa äntligen kommit hem, fick 4 parfymer, mascara, hudkräm och cigaretter.
Även lars fick sig en ny parfym :)

Imorgon får jag en ny telefon, om jag inte minns helt fel. Tar med mig Eva som moralisk stöd annars kommer jag står där inne på Phone house tills det ä dax att fara hem, utan telefon. Jag är så velig av mig när kommer till att ta "viktiga" beslut :) Sen kommer mamma in och bjuder mig & nettan på middag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar