The sun shines when I see a smile on ya face

Idag är jag ledig och vi försov oss.
Sitter hemma på gullvivan idag också. Funderar på om jag ska stanna på middag eller om jag ska hem och stöka till i mitt nyfixade kök. :)
Undra om lars kommer märka att micron är borta, eller iaf inte synlig för blotta ögat.

Igår blev det en roadtrip till Gällö för mig och Eva, mer än det behövs kanske inte nämnas.
Möte på grillen med männen i våra liv och vi försökte få Linus på hugget med hans partylåt, men förgäves.
Smidde planer och sög på klubbor.

Nästa helg kommer en stockholmsfjant och ska kolla på huset. Frågan är nu om jag ska skrämma na, eller jaga bort henne?! Eller ska jag helt enkelt komma över tanken på att aldrig mer få komma "hem"?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Gullvivan kommer alltid vara hemma för mig!
 
                                              


Ikväll blir det kaffe hos nån, enligt mina och Evas planer. Det återstår att se hos vem. ;)

Just nu hände det värsta som kan hända.
hej


Kommentarer
Postat av: Bea

Får man fråga hur du hade tänkt jaga bort na? ;)

2008-01-23 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar