Maybe I'm an open book.

Då sitter man i blåsiga men härliga Östersund. Ibland är det nästan så att jag längtar tillbaka till mina år som stadsbo. Men jag har ju min syster här och skulle jag få för mig att flytta tillbaka så får jag väl ta den diskussionen med mannen i mitt liv. :)

Ja, idag är det dagen med stort D kan man ju säga, telefonen ska väljas. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha :) Det blev inget moralsikt stöd från Evas sida, men jag kan tacka gudarna att jag har min goa syster som skipper dagens föreläsningar för min skull :)
Hon vet nog att jag aldrig skulle kunna vela klart om det bara var jag själv som gick :)

Nej, nu ska jag ta och äta lite. Sis har gjort mumma-mat!


Kommentarer
Postat av: nettan

Hehe älskar dig systra mi!

2008-01-11 @ 00:03:20
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar