Is this all there is?

Glömde ju nästan bort att jag har haft norskar på besök.

Lars sålde bilen igår, som sagt då så var det ju norskar som kom och skulle hämta den.
Jag hade rikigt roligt åt dom, fatta halv sju av vad dom sa. Och jag som praktiskt tagit är uppväxt i norge :P
Linus och Lars satt bara och nicka och flina och hoppades på att dom inte skulle fråga om dom var dum i huvet
- "Ja-aa" säger dom.. :P

Undra om Lars kommer rulla in på gårn snart. Käka lite middag och sen ska jag hem och diska efter gårdagen..
Ikväll ska jag nog titta på film och dippa morötter kanske. Ska fråga herren i huset om han blir med eller om han ska ut och ränna.

Det var nånting mer jag skulle säga, men det kommer när poletten har ramlat ner. Nu ska jag ta och fixa lite pommes frites till middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar