I'll think of you each step of the way

Snacka om att jag känner mig lyxig nu. Har inte jobbat sen i måndags. Och låt mig säga att jag behövde vilan.
Sitter återigen hemma på Gullvivan och väntar på att min syster ska komma hem nångång.
Jag håller också på att tvätta gubbens arbetskläder. Mindre trevlig upplevelse.

Ikväll vet jag inte vad det blir, misstänker att mamma och syster vill ha med mig på ljuspartyt. Men jag tror jag skippar det. Det blir så dyrt :)
Misstänker att jag inte kommer få någon bar i helgen heller. Jag får helt enkelt återkomma med den saken.

Och jo, Lars märkte att jag plockat undan micron. Han tyckte t om att jag gjort ett bra jobb och att min idé var bra.
Så micron förblir gömd.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar