If this is it, then who's fooling who?

Är det bara jag som tycker att helgerna är alldeles på tok för korta?
Jag menar, det är redan lördag, och söndagar är en dag som ingen tycker om, så det räknas inte som helg.
Och fredagar jobbar man ju på så det är inte heller en helgdag. Nej, måste nog införa längre helger i sverige!

hm, igår var det golvläggning i Evas kök som stod på tapeten.. Sliten som en oxe somnade jag på soffan när småtimmarna smök sig på..Men golvet blev ju klart och det ser riktigt fint ut. 
Efter min powernap på 15 min kom lars och väckte mig och vi var hemma lagom till halv 4 och lars säger att vi ska ha mysmorgon när vi vaknar.
Jo, visst blev det mysmorgon allt och jag har faktiskt lyckats sovit 6 timmar :)

I eftermiddag bär det ju som sagt av till Hara och jag ska väl ställa mig och fixa håret om ett tag..
Lars hade inte heller något emot att svänga in hos marran, iaf inte inatt. Men har han sagt det så. :)

- I'm coming to you babydoll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar