Hu jet va makalaeus för hu blömster i hundrede år

Sitter hemma hos mami & Papi på min lediga dag, ångrar mig bittert att jag tog på mig att jobba imorgon. Ännu mer när jag såg att jag ska jobba till 17 två dagar i rad.. Men men, är huvudet dumt får kroppen lida.

Hade mysmorgon med min man imorse. Klev inte upp förän halv tolv. Men man får ligga när man äntligen kan och får. Sedan gjorde vi en "pappas låda". 
Tänk vad tiden går fort ändå, 2 år 4 månader med Lars och 8 månader som sambos.
 Roligast är nog när folk kommer och säger att jag och Lars är det perfekta paret ;)
- Ja, jag kan inte klaga, vi har det rätt bra :)

Bluetooth grejen jag fick av killen i kassan norpade lars. Han har nog större nytta av den, så jag låter honom ha den. :)
Annars har det väl inte hänt så mycket, fryser som ett stackars asplöv i snöstorm.

Fick precis reda på att Lars farfar ville vi skulle komma förbi, tur att jag ser så pigg ut, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar