And when my hearts broke and can't cope I'm comin' on home

Väntar fortfarande på sis, kläderna hänger på tork och jag har precis pillat in en pinne i brasan.

Inte heller har jag fått nå klartecken från mannen i mitt liv, sliter av mig håret snart. Näe, men skämt och sido. Det vore ju trevligt att veta.

Funderar på att göra en smörgåstårta till gubben som fyller år imorgon.
- Grattis honey-bunny.

Nu ska jag ut och ta en nypa friskluft. Eller som en tant på jobbet säger "Suga på nappen".

Morsning korsning, ;P höhö

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, suga på nappen, den ska jag också börja köra ;)

2008-01-25 @ 20:44:32
Postat av: nettan

Kom ju tillslut! ;)

2008-01-26 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar