And I'm so sad that I stole him, when you wanted him so very bad

Idag har jag återigen jobbat. Gick ganska smidigt idag faktiskt.
På lördag blir det en liten roadtrip till hara, Lars kusin fyller 20 så vi ska dit säga grattis.
Hoppas för allt i världen att lars står ut med att jag ska titta in hos min Babydoll Marielle.

Har precis varit och tänt ljus hos farmor, usch vad tiden går..
Idag kommer även sis hem, hinner inte träffa na allt för mycket tror jag med tanke på att jag jobbar imorgon, åker till hara på lördag, och på söndag ska jag... - Ja det skulle vara söndag då.

Fick faktiskt sova hela natten i tisdags. Vakna av att lars väckte mig lite försiktigt.
Tänk er då att det är jag som fått se till att lars vaknat de senaste 2,5 åren.
Då kanske ni kan förstå att jag är helt slut, när inte ens jag vaknar av klockan.
Iaf, den goda nattsömnen varade bara i en natt. Dom senaste två nätterna har jag haft samma problem som tidigare.

Sitter och funderar på om jag ska ta och beställa lite från jotex, himla mycket fint jag skulle kunna ha användning av. Grejen är den att jag må nog ta och skaffa mig ett hus, fan jag får ju inte plats med allt pynt jag vill ha.
- Jag har det inte lätt jag inte.

Och förresten så är det inte bara jag som är girig, min älskade lilla gubbe är likadan han
-" Men jag ska bara in på Yamaha och köpa nått litet"
Hah, så det så nettan! :P

Nu kom ett greys avsnitt hem, yeey.


Kommentarer
Postat av: nettan

Du måste ha tid för mig i helgen, vi ska ju förbövelen ut och köra skoter! ;)

2008-01-17 @ 22:28:55
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar