What do you say?

Fick ju ångra mig ganska bittert när jag sa att det skulle bli kul att gå och jobba. 
Fick torka spya, diarré och en annan gubbe fick stånd. Så himla roligt jobb jag har!

Igår stod jag och va och rev tapeter i hennes hall. Fick beröm av lars för att det inte satt massa rester kvar på väggen.  Blir väl till att fortsätta ikväll kanske. Gårdagen bjöd också på film hemma hos Linus och Bea.

Kl 12 ska jag börja jobba, så det blir inte så mycket till städning för min del idag. Imorgon kanske...

Lars kom hem för en liten stund sedan, han är fortfarande på björknäs och jobbar. Ska erkänna att jag låg fortfarande i sängen och mös ;)

Imorgon väntas tapetval på både mig och eva :)
Gruvar mig för att riva tapeterna i mitt kök.. Men jag tvingar ju bara eva att hjälpa till.

Nej, nu ska jag ta och koka lite kaffe tror jag. Blev ju som lite sugen på det.


Kommentarer
Postat av: nettan

fan vad det händer saker, kan du inte ringa och uppdatera din syster lite då och då! :P

2008-02-12 @ 07:49:23
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar