Someone's become easy

Tänka sig att jag klarade mig utan middagstips. Dagens middag blir marinerad fläskfilé och min systers hemmagjorda potatissallad.
Jag vet att lars tycker om det, och vilken dag passar bättre att vara snäll med min sämre hälft än idag?..
Jag har t om med köpt honom en liten present..

Jag har ju fått reda på en läsare som jag inte hade nån aning om, jag tror inte ens jag vet vem mannen ifråga är.
Men dom dom andra 75% av mina läsare då?

Träffade Maroschka på affärn, tog sällskap eftersom vi skulle åt samma håll, snacka lite skit och jag fick reda på något chokerande och jag-har-inga-ord-bla-bla-bla.. Någon har ju blitt lätt på foten på senare dar. 
 
Nu ska jag nog ta och tillaga filén så den blir klar nångång, fast det gör ju inget om den får dra i sig lite mer. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är en läsare..

2008-02-14 @ 22:00:01
URL: http://potatisbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar