Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

I väntans tider sitter jag här, väntar på att gubben ska höra av sig och godkänna mitt förslag. Inte heller har jag hunnit tvätta klart. Har två maskiner kvar.

Funderar på att kanske följa med lars till stan i veckan. Men det återstår att se. :)

Ikväll vet jag inte vad det blir, ska nog plöja igenom ett avsnitt av one tree hill, om inget annat lockar.
Kanske tvingar Eva bju på kaffe. :)

Nu ska jag gå ut till mamma och suga på nappen medan hon är ute och kan hålla mig sällskap.



Proximus sum egomet mihi


Kommentarer
Postat av: Nettan! :)

uppdatera lilsis!

2008-02-06 @ 20:35:45
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar