Ju längre du sover, ju kortare blir livet

Min dag började 07.20 idag. Har diskat och plockat undan lite, renbäddat och dammsugat.
 
Har beställt tapeter till mitt kök nu, så det är väl dags att börja riva dom gamla.
Det är ganska bra att vara arbetslös, eller åtminstonde bara att jobba ibland.
Jag får ju mer gjort, sovrummet är omgjort, ska ju bara in med nytt golv. Köket ska göras om, och baren är snart klar.
Tapeterna till köket är iaf jättefina, lite annorlunda. Men gud så dyra. Eva beställde samma sort, fast annan färg :)

Ni ska bara veta hur det låter hemma hos mig, det låter som om taket ska blåsa bort vilken sekund som helst,  vinden viner i alla springor och otäta hörn, så det är nästan lite läskigt.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för att möta dagen och kanske börja riva lite i köket.
Möjligtvis att jag lägger upp en bild på mitt sovrum, så småningom kommer väl mina andra renoveringsprojekt också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar