Jag säger många kloka ord på skämt, men ännu fler dumheter på allvar

Jag säger bara. Länge leve ledighet!
Måste faktiskt säga att jag är rätt nöjd när min mur är framme. Jag tror lars tyckte det blev fint och han var nog lite förundrad över hur vi lyckats hacka fram allt..

Just nu håller jag på och bakar tekakor. Snart har degen jäst klar och jag ska börja arbetet.
Ikväll blir det våfflor till middag, jag blev nå så förbaskat sugen på våfflor. Har inte ätit det på evigheter.

Imorgon väntas långdag på jobbet och jag vill ju egentligen inte gå dit, men man måste ju om pengarna ska rulla in som det ska.

Kan också meddela att mormor och morfar överraskade mig och mina syskon ganska rejält i söndag.
Som ni vet så sa jag ju att jag kände på mig att dom hade nå fuffens för sig. Mycket riktigt.
Efter ett litet tal från min morfar räckte dom över ett varsitt kuvert som bjöd på en rejäl överraskning. 
Men det ska sparas för framtida planer.

Okej, jag åkte till stan och köpte en ny micro igår, men det var en bra investering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar