Jag har lekt Roomservice

Nu äntligen funkar både internet och telefonen.. - yeey :)

Gårdagen spenderades med mamma och sis i stan. Inhandlade lite grejer till mitt nya sovrum.
Ja, jag har gjort om. Och gissa om det blev bra.. t om med Lars tyckte det blev fint när allt var klart.
Jag och Eva lekte roomservice igår, klippte sönder gardniner, fixa ihop en "gardinstång" vilket egentligen är en kabel. Men jag hittade inget annat så man tar väl vad man haver.

Nu väntar jag bara på att Pappa ska se hur det blev så han slipper ligga sömnlös och ångra sig bitter över att han gav mig fria händer i lägenheten :P

Idag har jag och eva lovat att städa ur lars nya bil, från brandrök och sot. Vem fan går och köper en bil som har brunnit? Men det ska väl vara Lars till nå sånt. Enligt mig är det inte bara bilden som har brunnit. :p

Isabell kommer idag också, ska bli så kul att få träffa henne igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar