It's all for you

Dagen började 05.30 bara för att se till så att karln kommer iväg på jobbet.
Sagt och gjort och så gick jag och la mig igen.

Vaknade en stund senare och tog det himla lugnt, hoppa in i duschen och precis när jag stigit ur duschen ringer telefonen.
Jodå, precis som jag misstänkte så var det jobbet som akut behövde mer folk. Så det var bara att föna håret, kleta dit lite smink, hoppa i kläderna och slänga i sig en halv macka. 15 minuter senare var jag på jobbet och kände inte alls för att vara där.. Det skulle Lars ha sett, att jag banne mig inte är så seg som han tycks verka tro. - hah

Nu är jag åter hemma och jag ska väl ta och börja med maten så den blir klar nångång.
Senare väntas ljusparty hos Momma och jag tar med mig Eva.. 

Har fått nån fix idé om jag vill börja läsa böcker, så jag måste nog åka in till syster och gå lite på stan och se om jag kan hitta nån bok som faller mig i smaken. Skulle vilja köpa Yolanda, bara för att den är så bra. 
Kanske kolla om jag hittar nån fräsig tapet och lite pynt till mina projekt  när jag ändå är i farten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar