I det tomrum som blev över

Idag är det söndag, det vill säga min hat-dag..
Är hemma på gullvivan och ska tvätta mitt berg med tvätt. Håret är ett enda stort flur. Skulle kunna vara stand-in för Ronja Rövardotter. Jag gjorde också vårskrik när jag var liten så, så  svårt skulle det ju inte kunna vara. :)

Igår var det finmiddag hos Linus och Bea. God mat och gott sällskap och en trevlig kväll. Nästa gång är det väl min tur att bju på middag igen. Undra vad jag ska bju på då. :)
Senare kom Tania fram och som vanligt så brukar det inte bli så mycket kvar av na.

Lars ringde och ville att vi skulle komma till stavre med en kabel, jaha, en kabel sa jag?! Inser ni nu att han har ungerfär 300 kablar av välja mellan.
Så jag och Eva stod på min svinkalla vind och försökte hitta rätt, efter blod, svett, tårar och några mms så hitta jag den förbannade kabeln. Så då var det ju bara att ta en roadtrip. Inte helt riskfritt heller, kunde ha gått illa ;)

Lilla gubben hade mardröm inatt, han drömde att vi gjort slut. När han vakna och insåg att jag faktiskt låg där fick jag världens kram och han förklara sin dröm. Lite söt var han ju :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, ja jag ska ha en riktig finmiddag! ;)

2008-02-05 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar