Hummer-Dummer och Krabb-Louie

Uppe med tuppen imorse och började städa. Eller iaf försöka plocka undan lite..
Så nu ser det ut som om det bara är en tromp som gått igenom lägenheten.

Just nu sitter jag och Felicia och kollar på den lilla sjöjungfrun och Luftens hjältar. Jag har ju iaf en ursäkt till att jag kollar på barnprogram :P  
Sis tyckte också att sovrummet blev fint och att mitt färgval var prima :)
På tal om sovrum, gissa om jag hade en mardröm inatt. Drömde att jag hade så stora hål i tänderna att man såg rakt igenom dom. Alltså det går inte att förklara hur det såg ut. Men när jag vakna så gick jag raka vägen och borsta tänderna. haha

Blir en roadtrip till Ånge om en liten stund, och jag har kommit på vad jag vill göra/jobba med.
Men det tänker jag inte avslöja här, då kanske nån snor min ide ;P
Eva och jag satt och smidde planer igårkväll om hur vi ska gå till väga.

Undra om lars kommer hem på lunch? Han är ju faktiskt inte längre bort än Björknäsgården. Tror jag det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar