Gullvivan, I'm coming home

Jaha, the man has left the building och jag kommer sakna han så. Jag tror han kommer sakna mig också. För vem ska pyssla om honom där ute i vildmarken. 
Vi har faktiskt vart utan varandra i, hmm, åtta dagar tror jag som max. Och det lovar jag, det gör jag aldrig om igen :)

Igår när gubben kom hem hade han med sig stora fina, jättefina röda rosor till mig och ett fint litet kort :) 
Trodde jag faktiskt inte, jag trodde han hade glömt bort dagen i fråga, och dessutom är han kanske inte den mest romantiska karl jag träffat på. Men han kan om han vill och han har sina knep..

Helgen kommer nog spenderas mestadels hos Mamma och Pappa hemma på gullvivan, så kanske tiden går fortare och då behöver det ju kanske inte kännas så tomt. 
Tvätta måste jag göra, mina tre ikea kassar med tvätt lär ju inte tvätta sig själv.
Jag saknar mamma och pappa, och gullvivan!

Den mystiske mannen jag skrev om igår var trots allt inte så mystisk. Det visade sig att det var min kusin Jocke. 
Och då kan jag passa på att fråga: Hur har du det kära kusin?! 

  

Kommentarer
Postat av: Jocke

"Mystisk" är mitt mellannamn. Det är fint med mig tack! Läser din och Nettans blogg ungefär varannan dag eller något, fint att koppla av med under tunga dagar med plugg. Jag och Simon har faktiskt diskuterat era bloggar och helt ärligt måste jag säga att både du och Nettan har talang. Ni lyckas skriva intressant om helt ointressanta saker. Så, keep up the good work!

2008-02-15 @ 09:58:03
URL: http://www.popterror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar