Fiske-Eliten.

Nyss hemkommen från vår lilla roadtrip.
"sökte" jobb, vi skulle skicka en anmälan via internet istället. Enligt mitt tyckte så är det bättre att besöka arbetsplatsen. Men, det är ju bara jag det.

Försökte hitta nå fynd, men även det var förgäves. Inte ens våra tio kronors lådor var nånting att hänga i julgran.
Bättre lycka nästa gång.
Smidde även vidare på våran stora plan här i livet, vi har t om hittat den perfekta lokalen. Och alla tecken tyder på att det här är vad vi ska satsa på.
Ni börjar bli nyfikna va?! :P

Grattis till Maisan som fyller 21 år idag.

Funderar starkt på att äta middag hos mamma och pappa. Flis vill nog att jag ska komma hem också.
Måste ta ett snack med lars.
På tal om Lars, jag och eva skulle ju så snällt åka och hämta han från jobbet idag. Men när vi kommer så kommer det fram en nisse och säger att vi kan åka hem, för han skulle skjutsa hem honom.
- Jaha?! sa vi och styrde kosan hemåt igen.

Nu kom han hem. :)


Kommentarer
Postat av: Turid

Jadu stumpan. Det är inte utan att man blir nyfiken på vad du ska hitta på. Tror säkert det är nåt stort och lönsamt ;)
Kram

2008-02-09 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar