Everything I do....

Imorgon är det dags att jobba igen. Får väl se hur pigg jag är på det imorgon. Egentligen har jag inte tid med det.
Måste ju titta på tapeter och färg igen.
Pappas svar när jag fråga om jag fick göra om lite mer var "Ja, det är väl ingen mening jag säger emot"..
Hur bra är inte min pappa?! Han är världsbäst!

Snart ska jag slå på filmen vi precis var iväg och hyrde. Om karln min bara kunde ta och slite sig från klubben snart. Tror att grannarna L&B ska komma över också.. Brukar lätt bli så, att vi kör filmkvällar lite då och då.

Över till något helt annat. Nu är det länge sen ni fick läsa om min hatiska sida. Men nu kommer det..
Egenligen så ger jag blanka faan i allt vad hon heter, är och gör. Men ibland så blir det bara för mycket.
Mestadels så är det bara skrattretande. Fan. Sluta ta efter allt vad jag säger, skriver och gör.. Men å andra sidan så kanske jag ska ta det som en komplimang. Men du kommer endå aldrig komma upp i min nivå :P haha.
Skämt och sido. Det blir för mycket ibland.

Tror jag hör lars bil utanför, det betyder filmdax.

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, ja jag uuuundrar jag vem du skriver om ;) Haha.
Ja och filmen sög balle, haha snacka om kass! Även att jag sett den förut, men den var ju ännu mera kass nu ;P

2008-02-27 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar