Cuddle up inside your heavenly arms, you help me weather the storm

Nu har jag faktiskt jobbat dessa två dagar och nu ser jag mer än fram emot en ledig helg.
Shit vad jag är less på mitt jobb. Förövrigt såg det ut som om en boende hade blitt slaktad på köksgolvet idag. Men det var inte så farligt som det såg ut.

Jobbade kvällen med Melle igår. Riktigt trevligt att jobba med någon man faktiskt känner. Trots att jag fick springa in till varenda jävel för att kolla så att dom fått sina mediciner så gick kvällen riktigt lugnt och fint fram.. Snacka om effektivt team work ;)

Har fått hemtelefon och bredband nu. Hoppas det börjar funka snart.
Sitter hemma på Gullvivan och väntar på mat. Det blir vitlöksdoppad fläskfilé. Eller något i den stilen. Det är väl inte så noga vad det heter, bara det går att äta.

Middag hos grannarna Bea och Linus väntas i helgen, trevligt trevligt.

Jag ska få nytt golv i sovrummet, eller jag får väl göra vad fanken jag vill, men..
Sovrummet och köket är min första prioritet att fixa till. Självklart så kommer väl kanske baren före det, man kan ju alltid hoppas på att jag får allt som jag vill ;)
Ska blinka lite mer med hundvalpsöga så kanske jag slipper kärringtapeterna och jag får min vilja fram.. Man får inte vara dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar