Couldn't be much more from the heart

Nu har äntligen mitt golv kommit, så ikväll blir det golvläggning för hela slanten.
Baren börjar också ta form, lite så fix sen är det dags för mig att ställa in glas och pynta lite.

Har jobbat dom tre senaste dagarna och det har väl gått, om jag säger så.
Pratade med världens grinkärring igår, fan i helvete säger jag bara. Vissa människor tror verkligen att dom kan bete sig hur som helst.

Har ätit middag hemma på gullvivan idag. Flytten börjar sakta men säkert sjunka in nu när det står flyttlådor lite var stans. Dom tycker det känns bra, men jag tycker fortfarande att det känns förjävligt.

Förövrigt så har jag och Eva besiktat Perssons bil idag. Vi hade ju tur som faktiskt tog oss både till och från Ånge.
Besiktar-Nissen fråga vars vi hade hittat den bilen?! hm, i skogen, svarade vi lite fint..
Och Nej, den gick inte igenom. Hade ju endast åtta fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar