You got your look from a book at a weekend sale

Tidig morgon för min del idag, klev upp med gubben, känns ganska meningslöst just nu. Vilda har lugna ner sig och ligger bredvid mig och sover.

Om en stund ska jag väl ställa mig och koka saft, gissa om jag känner mig gammal :P
Lars ville ha smultron, men jag vill ha apelsin, men jag är ju inte sämre än att jag kan koka två olika.

Iaf så efter många vänder ner till postlådan igår så kom äntligen posten, och däribland kalendern som min syster skickat. -Yeay ;)

Kan också bekänna att jag råkade klicka hem lite mer kläder igår. ;)

Jag börjar bli hungrig, och ingenting lockande finns det hemma. skit också. Senare ska jag gå förbi mormor och morfar igen tror jag, dricka en kopp kaffe och hämta tvätten.

Kommentarer
Postat av: Bea

Seriöst, man ställer sig inte kl halv åtta på morgonen och kokar saft! :P TOK!

2008-08-22 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar