With nothin' but her life to lose

Snart har även den här veckan gått, och jag ska snart ut och åka. Om 22 dagar om jag inte har räknat fel. Shit, det är ju hur lite som helst. Och jag skulle ha haft tag på en ny resväska, bikini och gärna lite mer nya kläder. Ska nog ta och kika runt lite på internet snart.

Idag ska jag vara tantvakt på jobbet, bara mellan 13-16, men iaf. Dom där jobbiga tanterna som är överallt hela tiden..
Sitter annars just nu och väntar på posten och våra bästa år.

Jag och Vilda har vart ovänner nu på morgonen, som vanligt. Hon vet att gardiner och blommor ska hon ge fan i. Men bara för att retas så är hon där. För när jag kommer, så springer hon :) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar