wish you had the heart to tell me that you sold your soul

Vaknade imorse av att lars höll snusdosan under näsan på mig innan han skulle åka på jobbet. Tror han var lite avundsjuk på att jag fick ligga kvar och inte han :P

Det blev inget bak igår, det ska jag sätta igång med alldeles strax. Men först ska jag släpa fram dammsugaren eftersom lilla Vilda upptäckte blommorna som står på golvet i hallen igår.

Senare kanske jag slinker in hos mormor och morfar, jag har så där överdrivet mycket tvätt igen. Ändå tvätta jag i tisdags..


Kommentarer
Postat av: mathilda

tvätt är alltid en fascinerande sak, den tar ALDRIG slutX)

2008-08-15 @ 10:26:05
URL: http://mmathi.blogg.se/
Postat av: Bäzz

Ett litet hej.

Postat av: Marie

Haha Jotex ja.. underbart =P Har nyligen beställt snooooorbilliga sängkläder där och gardiner till hösten.. Hääärligt. =) Haha jag ska oxå ta tag i mitt liv och baka någon dag.. Skulle göra kladdkaka förra veckan, nog fan blev den kladdig alltid.. (suck)

2008-08-15 @ 12:12:37
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar