Tillökning i familjen

Idag är jag äntligen ledig, väl behövligt.  Nästa vecka jobbar jag bara söndag kväll och jag ska enbart bara vara ledig och försöka vila upp mig lite.. Både kropp och huvud är helt slut. Jag går runt som en zombie och vet inte själv vad jag gör.
Men efter 7 år utan ledighet tycker jag faktiskt att jag förtjänar att vara ledig.

Både gimsätra och tallgatan har ringt idag och frågat om jag kan jobba imorgon. Dag respektive kväll.
men jag sa nej. Jag måste, jag orkar inte.

Nu till överskriften. Jo, familjen Widén- Valtersson har alltså fått tillökning.
Hämtade en underbart söt, helvit kissekattunge igår. Bild kommer senare.

Sitter hos mamma och pappa nu och här ska jag även middagen ätas. Mannen i mitt liv, han är hos sina morföräldrar och klipper gräs och donar. Han har jag väl på ingång om ca 1  ½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar