Seeing you cry, it makes me feel like saying sorry

Så har alltså torsdagen snart nått sitt slut, har inte gjort allt för mycket idag heller faktiskt. Ätit middag hos Mamma och pappa, vart på affärn, köpte bla vitaminer och godis och grejer till lilla Vilda.

Lars bror med familj var hit en sväng förut, tittade på katten och lånade en skjorta..

Funderar på om jag ska baka Brownies, bad lars springa in på affärn och köpa ingredienserna som fattades, men han har inte dykt upp än. Om inte annat så får jag väl baka imorgon.

Det har vart ett jävla ringande från jobbet idag och jag har inte velat svara. Tillsist var jag ju så illa tvungen.
Men jag tackade nej till att jobba nästa helg eftersom jag annars skulle ha fått fyra helger i rad. Och hur kul känns det?!

Ska kika in på halens och se om dom har nå roligt, kanske råkar klicka hem lite mera. Men det Lars inte vet, lider han inte av :P
(Jag är en hemsk människa :P )

Kommentarer
Postat av: Marie

Haléns!! Jag älskar Haléns! Och Ellos och Jotex............ Alla i den här världen verkar baka UTOM jag.. Jag kan inte.. :'(

2008-08-14 @ 21:26:52
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar