No way near ready

Vaknade mer död än levande imorse, frös och ville inte alls inse att det återigen var en arbetsdag. Skyndade att göra mig iordning så jag kunde krypa ner i sängen och värma mig hos Lars innan det var dags att åka upp på jobbet..

Slutade iofs redan kl 13 idag, därefter styrde jag och mamma kosan mot östersund. Råkade visst handla lite.
Det blev kläder, smink, ljuslyktor och lite inredning.. :)


Ska nog ta och slänga mig i duschen och sedan krypa ner i sängen, imorgon är det jobb som gäller igen.
Först ut och dra några snabba, eftersom det är så fruktansvärt kallt ute.
Det positiva med det är att världens finaste och mysigaste årstid är på väg - Hösten.
Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar