It's all about...

Nu har snart måndagen nått sitt slut också. Dagen har ungefär bestått av det vanliga. Var till Momma och lämna tvätt, men  dom var inte hemma så jag kunde inte fördriva lite tid genom att stanna där en stund.

Min syster vart så avundsjuk på mig att hon också ska skaffa sig en kisse, redan ikväll faktiskt. Hoppas hon tar en karl till katt så min gumma kan få kattbarn. :)

Varken ljusen eller kläderna har kommit än, inte ens det jag beställde med syster.. - Jag hatar att vänta.

Grattis till Ichbell som har skaffat sig en datorn idag, nu kan hon hålla koll på vad jag gör på dagarna.
- Hej Ichbell, Jag saknar dig!

Nu ska jag sätta på lite kaffe, se hur det går för mannen i mitt liv när han lagar bilen.. Kanske, kanske att jag går ut med en kopp kaffe åt honom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar