I'm in no man's land and it's a hell of a rush

Saften är kokad, tvätten är hämtad, maten är äten och disken är diskad.
Har färgat hår och ögonbryn på momma idag och det var ungefär hur min fredag såg ut. Lugn och skön alltså.

Kvällen ser inte ut att ha så mycket att erbjuda, funderar på att slå på en film. Göra lite iste och klä på mig myskläder och kura ner mig med täcket i soffan. Låter inte det helt underbart? ;)

Lars har iaf åkt på bilbingo, kan ju alltid hoppas på att han drar hem storkovan så jag kan få hälften.

Buzzscout



 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hur ORKAR du vara så attans huslig? Om du har skittråkigt till veckan, kom till Hammarstrand och putsa fönster med mig.. =)

2008-08-22 @ 21:49:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: marie

Du kokade ju saft för gudskull!! Så himla husligt att det gör ont.. =P

2008-08-23 @ 16:50:02
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar