I'm flying 'til I hit the ground

Gårdagen avslutades alldeles för sent imorse..
Jag vart helnöjd när alla som var här hemma kom på att dom skulle åka in till stan vid 02.30. Stökade undan det värsta och gick till sängs. En timme senare kommer Lars hem, med gäster.
Lagomt lycklig var det bara till att kliva upp och se glad ut....

Eftersom jag vaknade allt för sent idag har jag inte hunnit med så mycket, har tvättat lite hos mamma och pappa där dom även bjöd på middag. Har städat här hemma, så nu kan man t om bo här. Rensat i lars garderob och kastat det jag inte tyckte skulle vara kvar :P

Nu tänker jag inte göra nå mer för ikväll, förutom att sitta här i min soffa.


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/missa-inte-varldens-grymmaste-tavling.html#comment



Nu finns det fler sätt att samla på sig lotter i min stora goodiebagtävling, missa inte det! :)Riktigt bra sidor är det också!



Hoppas allt är bra med dig idag? Ha det toppen!

2008-08-05 @ 11:20:38
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar