I know I got something that you're gonna like

Vilken mysmorgon det blev. Lite trist att gubben jobbar. När han var ledig förra veckan så jobba jag, nu är det ombytta roller.
Iaf så regnar det idag, jag tycker det är jättemysigt med regn, har kurat ihop mig med täcket i soffan med datorn i knät och sneglar lite lätt på tvn.

Ska snart gå och duscha och göra mig redo för dagen. Annars brukar jag vara fördig med sånt vid den här tiden, men idag har jag som sagt tagit mig en mysmorgon.

Det kliar så där jobbigt i fingrarna på mig nu igen, vill göra om. Jag vill få färdigt baren och fotoväggen. åh, jag vill köpa massa nya grejer, och möbler.. :)
Men lite fick jag iaf handla igår, har ljus för 1000kr på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar