I drew a new face and I laughed

Hur länge ska man behöva vänta på att få lite post egentligen? Jag bor ju mitt i samhället. Jag borde få bland dom första. Jädras, nu har jag väntat sen kl 8 imorse. Störigt tycker jag.

Våra bästa år har varit, förstår egentligen inte varför jag kollar på det. Har ju stått och stampat på samma ställe i ett halvår nu känns det som. Men på något sätt så måste jag fortsätta kolla på det.. haha.

Nu börjar jag bli trött på allt regnanden, mina blommor på balkongen har snart regnat sönder helt.
Nu kan det få bli höst, soliga höstdagar när löven är röda, gula och oranga.. Åh, vad jag längtar tills jag får sätta på mig vantar och sparka i lövhögar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar