Home sweet home

Efter ca 300 mil med bilåkande är det ganska skönt att vara hemma efter en veckas semester i Småland, värnamo.
Danmark, tyskland och ullared och bilmässa i Mantorp är besökta och det vart tung last hem. Avslutade semestern en dag tidigare och åkte hem redan igår kväll. Drog ihop en finare lögn för att fösöka få pengarna tillbaka på motellet vi aldrig använt.

Letade febrilt efter Katthult, men förgäves. Men jag är nöjd ändå.

Har badat för första gången på flera år, och inte bara en gång heller. Fick t om med mig gubben..
Förstå hur varmt det var i vattnet, långgrunt så det heter duga..

Har inte nuddat många grässtrån eftersom jag är alldeles för rädd för att få fästingar för att ens våga chansa..

                                          
 


Här är alltså stugan i bott i, och för att ge en bild av hur hemresan såg ut. Lars och Andreas är ganska inpackade.
Fler bilder kanske kommer så småningom. Nu ska jag vidare till eva och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar