Härliga ledighet

Det vart ingen lugn och mysig hemmakväll för mig igår. Det vart en relativt lugn vinkväll hos grannen istället.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, som vanligt har jag plockat lite här hemma. Åt middag hos mamma och pappa idag. - Yummie :)

Blev så illa tvungen att dra fram dammsugarn idag igen. Såg för hemskt ut helt enkelt, det drar in så mycket damm och skit i alla sprickor och springor. Om inte det vore nog så har jag ju en katt också.
Har också lyckats gjort plats för alla saftflaskor i skafferiet.

Mina ljus kommer nog med största sannorlighet till veckan, har fått mail nu och dom ligger och väntar på upphämtning.
Hoppas att kläderna är på ingång dom också snart, jag har inget tålamod till att vänta.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej kanske inte för en koka-saft-kunnig-människa =)

2008-08-23 @ 21:37:16
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar