.......

Anlände hos mamma och pappa för bara en liten stund sen. Har satt på kaffet och snart ska jag börja baka.
Har alltså lovat mamma att baka åt henne tills ikväll, hon ska ha ljusparty.
Det jag har tänkt baka är Chokladkakor, falsk potatisbakelse, Morotskaka och choklad & -Pistaschmuffins.
Med andra ord så har jag det jag gör idag.

Lovade gubben att ta med potatisbakelser hem, jag tror det är hans nya favorit ;)
Och mina ljus, dom kom till ånge igår, så jag hoppas att jag får dom idag.


Kommentarer
Postat av: Marie

Landar ALLTING man beställt ALLTID i Ånge?

2008-08-27 @ 12:52:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har två läckra tävlingar i min blogg,en där du kan vinna valfri klänning från Limestore och en annan där du kan vinna ett lyxigt spakit värt 450:-

Check them out=)

2008-08-27 @ 20:05:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar