Cause in your eyes I'd like to stay...

Sådär, nu är jag tillbaka och tänkte skriva några rader.

I helgen var jag faktiskt på "fest". Men det enda jag kunde tänka på var ungefär "vad är det för fel på folk" och "Jag är för gammal".. Alldeles på  tok för gammal för sånt där, så min visit blev inte långvarig.

Annars så har jag jobbat lite och haft lite ledigt.
Måste dra fram dammsugaren igen, ingen mening jag ställer undan den eftersom att min lilla katt som inte är allt för omtyckt just nu inte kan låta bli att gräva i blommorna..

Igår fick jag ställa mig och baka morotstårta åt han jag bor med, och det finns inte mycket kvar av den heller kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar